INDÚSTRIA TURÍSTICA, REORGANITZACIÓ I DIVERSIFICACIÓ -PURV

INDÚSTRIA TURÍSTICA, REORGANITZACIÓ I DIVERSIFICACIÓ -PURV

AA.VV

18,00 €
IVA incluido
Editorial:
ROVIRA I VIRGILI, UNIVERSITAT (URV)
Año de edición:
2010
Materia:
Turismo
ISBN:
978-84-8424-154-6
EAN:
9788484241546
Páginas:
288
Idioma:
CASTELLA
Encuadernación:
Rústica
Colección:
RECERCA

El turisme constitueix una indústria estratègica en l'economia nacional i regional. Aquest és el motiu pel qual resulta indispensable un desenvolupament competitiu de les destinacions turístiques espanyoles davant el creixement de la indústria de turisme i d'oci en l'àmbit internacional. La creixent presència de competidors en oferta generalista implica implementar estratègies de reorganització i diversificació de l'oferta. Per obtenir més rendibilitat o millors resultats, la indústria turística ha d'oferir un valor més gran als seus clients. Per tant, les perspectives de l'activitat turística a Espanya i la seva potencialitat de desenvolupament depenen de la capacitat que mostri el sector per desplegar estratègies de reorganització i diversificació. És sobre aquesta idea on cal situar la motivació originària del nostre treball d'investigació: la transformació de la indústria d'allotjament turístic a Catalunya.

Otros libros de Turismo

Ver todos
  • VIAJE Y SU SENTIDO, EL
    THOMAS, EMILY
    ¿Cómo pensar de forma más profunda sobre la idea misma de viaje? Esa fue la pregunta que llevó a Emily Thomas a adentrarse en la historia de la filosofía en busca de las reflexiones de los grandes pensadores sobre el acto de viajar. A medio camino entre el diario de viaje y el libre vagabundeo filosófico, El viaje y su sentido inicia su recorrido en la Era de los descubrimiento...
    En stock

    18,90 €

  • FÀBRICA DE TURISTES, LA
    AYMERICH, RAMON
    El dia que Barcelona es va quedar sense turistes se'ns va fer estrany, de tan acostumats com hi estàvem. En els últims seixanta anys, el turisme ha canviat la fesomia del país. Ha urbanitzat la meitat del territori, ha malmès recursos naturals, ha transformat l'economia i ha creat molts llocs de treball... temporals. Catalunya tenia en la  indústria part de la seva identitat i ...
    En stock

    15,90 €

  • ASOMBRO Y DESENCANTO
    BUSTOS, JORGE
    No viajamos para evadirnos de la realidad sino para recobrarla. No viajamos para evadirnos de la realidad sino para recobrarla. Vivimos en un mundo crecientemente virtual que falsifica las sensaciones y vacía el sentido de las palabras. Si como cree Bustos la verdad del oficio periodístico nace siempre de un viaje -andar, ver y contar-, entonces nada habrá más urgente y verdade...
    En stock

    18,95 €

  • SELFIE DEL MUNDO, EL
    MARCO D'ERAMO
    Un lúcido ensayo sobre el turismo como industria que se convierte en un retrato de nuestro presente.  Es incuestionable: el turismo se ha convertido en la industria más importante de nuestro tiempo. En consecuencia, cabe examinar sus orígenes (los aristocráticos viajeros del Grand Tour, la mitificación de las ruinas o los primeros cruceros), su desarrollo a partir de la revoluc...
    En stock

    20,90 €

  • EN DEFENSA DEL VIAJE
    WHEELER, TONY
    Después de una pandemia global que ha confinado y ha cerrado las fronteras de casi todos los países del mundo, Tony Wheeler, el fundador de la mítica Lonely Planet, la principal compañía en contenidos de viaje del mundo, viene a despertar nuestra conciencia de viajeros. Tenemos que proteger nuestra salud, por supuesto, pero no podemos olvidarnos de que viajar ha hecho al ser hu...
    En stock

    9,95 €

  • TURISME I TURISTES
    CANALIS, XAVIER
    El turisme ha esdevingut el moviment de persones més gran de la història de la humanitat. I ho continuarà sent les properes dècades. Ens preguntem, però, si el turisme pot morir d'èxit amb tants milions de persones viatjant per tot arreu. En molts llocs és percebut com una amenaça directa per al benestar dels ciutadans i aquest relat ha donat peu -en els casos més extrems- a mo...
    En stock

    20,00 €