#DIGITALK. DEL MÀRQUETING DIRECTE A LA COMUNICACIÓ 2.0

#DIGITALK. DEL MÀRQUETING DIRECTE A LA COMUNICACIÓ 2.0
ebook
Ficha Técnica
ISBN:
978-84-9064-088-3
EAN:
9788490640883
Páginas:
240
Derechos eBook:
Compartir: 6 dispositivos permitidos.
DRM
Si
Idioma:
CATALA

23,00 €
Comprar

En l'era del canvi permanent, a la xarxa també triomfa una altra constant: la de l'intercanvi. La del diàleg directe entre individus, i entre aquests i actors institucionals i corporatius, via interacció directa. Som en l'era #DigiTalk. Parlar, escoltar, dialogar, de tu a tu gràcies a les eines de la comunicació 2.0. D'això parla aquest llibre. Perquè d'això va la comunicació del present i del futur. #DigiTalk és un terme que es proposa englobar un context comunicatiu de converses permanents. Un context que s'ha anat formant amb l'exponencial desenvolupament d'internet i les noves tecnologies de la comunicació i la informació. Un context on ens trobem tots. L'àmbit pofessional i acadèmic de la comunicació es veu directament afectat per noves maneres de fer que qualsevol comunicador del segle XXI haurà de ser capaç de conèixer i treballar amb eficàcia. No és suficient amb saber i dominar la tecnologia. Som en un procés d'aprenentatge constant, d'enriquiment i de creixement mutu que ara us proposo seguir en aquest llibre.

Otros libros del autor Ver todos

COMUNICACIÓN DE INSTITUCIONES PÚBLICAS
ebook
INSTITUCIONES PÚBLICAS CONECTADAS
ebook
INSTITUCIONES PÚBLICAS CONECTADAS
ebook
#DIGITALK. DEL MÀRQUETING DIRECTE A LA COMUNICACIÓ 2.0
ebook