LECTURES PER CANVIAR DE PELL
Les lectures no tan sols tenen un lloc, uns personatges, unes històries: les lectures també tenen un temps; el temps ideal per llegir-se. Quan aconseguim lligar la lectura amb el seu temps ideal fem possible el viatge de la persona que llegeix, perquè és només en aquest moment quan podem viure les paraules en la pròpia pell.
Per ajudar-te a triar el temps ideal, des d’Altaïr proposem una llista de lectures per cada mes vinculades a fenòmens que ens ajudin a unir cada moment de l’any amb els llibres que tenim entre les mans.
És per això que durant aquest mes proposem les Lectures per canviar de pell: lectures per celebrar l’any nou xinès, aquest vegada al voltant de la serp. En nom d’aquest canvi d’any moltes vegades desconegut, des d’Altaïr volem obrir un espai per a donar a conèixer un país apassionant que no deixa de sorprendre’ns: la Xina. Així, des de la nostra llibreria, aquests llibres ens permetran viatjar lluny. Aquí, sempre, tots els llibres ens faran anar més lluny.