INDUSTRIA TURISTICA REORGANITZ

INDUSTRIA TURISTICA REORGANITZ
Ficha Técnica
Editorial:
ROVIRA I VIRGILI, UNIVERSITAT (URV)
Año de edición:
Materia
GESTION TURISTICA
ISBN:
978-84-8424-154-6
EAN:
9788484241546
Páginas:
288
Encuadernación:
Rústica
Disponibilidad:
Sin estoc, disponible en breve
Idioma:
CASTELLA

18,00 €
Comprar

El turisme constitueix una indústria estratègica en l'economia nacional i regional. Aquest és el motiu pel qual resulta indispensable un desenvolupament competitiu de les destinacions turístiques espanyoles davant el creixement de la indústria de turisme i d'oci en l'àmbit internacional. La creixent presència de competidors en oferta generalista implica implementar estratègies de reorganització i diversificació de l'oferta. Per obtenir més rendibilitat o millors resultats, la indústria turística ha d'oferir un valor més gran als seus clients. Per tant, les perspectives de l'activitat turística a Espanya i la seva potencialitat de desenvolupament depenen de la capacitat que mostri el sector per desplegar estratègies de reorganització i diversificació. És sobre aquesta idea on cal situar la motivació originària del nostre treball d'investigació: la transformació de la indústria d'allotjament turístic a Catalunya.

Otros libros de GESTION TURISTICA Ver todos

TURISMO SOSTENIBLE
REGULACION JURIDICA DE LAS EMPRESAS DE TURISMO ACTIVO-PRAMES
MANUAL DE GESTION DEL TURISMO CULTURAL EN CATALUÑA
MERCAT TURISTIC BALEAR
GUIATGE TURISTIC, EL